Problemen met SKOzapp

  • Problemen met SKOzapp

Indien u problemen heeft met of vragen over de SKOzapp, dan kunt u het beste reageren via: support.skozok.nl of https://www.skozok.nl/support. Meld op deze pagina uw probleem en het ICT team zal uw vragen zo snel mogelijk proberen te beantwoorden. Support is ook te vinden op onze website: www.bsdeschatkist.nl. U moet dan eerst inloggen via “Mijn Kind(eren)”. Vervolgens ziet u onderaan in de grijze balk een link naar Support. Via de app kunt u ook meldingen doen via Support. U moet dan klikken op het vraagteken bovenaan.

Terug naar het overzicht

Coronavirus

Coronavirus

School dicht. In ieder geval tot 28 april.

Aanmelden voor schooljaar ...

Aanmelden voor schooljaar 2020-2021

Wordt uw kind vóór 1 juni 2021 4 jaar, meld hem/haar dan zo ...

Prinsenbal 2020

Prinsenbal 2020

Met trots presenteren we u, het nieuwe prinsenpaar 2020!! ...