Problemen met SKOzapp

  • Problemen met SKOzapp

Indien u problemen heeft met of vragen over de SKOzapp, dan kunt u het beste reageren via: support.skozok.nl of https://www.skozok.nl/support. Meld op deze pagina uw probleem en het ICT team zal uw vragen zo snel mogelijk proberen te beantwoorden. Support is ook te vinden op onze website: www.bsdeschatkist.nl. U moet dan eerst inloggen via “Mijn Kind(eren)”. Vervolgens ziet u onderaan in de grijze balk een link naar Support. Via de app kunt u ook meldingen doen via Support. U moet dan klikken op het vraagteken bovenaan.

Terug naar het overzicht

Jaarverslag SKOzoK 2018

Jaarverslag SKOzoK 2018

Lees de ontwikkelingen bij SKOzoK in ons jaarverslag van ...

Monster challenge

Monster challenge

Het verslag.

Schoolreisje 2019

Schoolreisje 2019

Groep 1-2 op 23 mei. Groep 3 t/m 7 op 16 mei.