Problemen met SKOzapp

  • Problemen met SKOzapp

Indien u problemen heeft met of vragen over de SKOzapp, dan kunt u het beste reageren via: support.skozok.nl of https://www.skozok.nl/support. Meld op deze pagina uw probleem en het ICT team zal uw vragen zo snel mogelijk proberen te beantwoorden. Support is ook te vinden op onze website: www.bsdeschatkist.nl. U moet dan eerst inloggen via “Mijn Kind(eren)”. Vervolgens ziet u onderaan in de grijze balk een link naar Support. Via de app kunt u ook meldingen doen via Support. U moet dan klikken op het vraagteken bovenaan.

Terug naar het overzicht

Jaarverslag SKOzoK 2017

Jaarverslag SKOzoK 2017

Lees de ontwikkelingen bij SKOzoK in het jaarverslag van ...

Formatie 2018-2019

Formatie 2018-2019

Formatieoverzicht 2018-2019 met aanvullingen.

De Schatkist op schoolreis

De Schatkist op schoolreis

Donderdag 24 mei gingen de kinderen van De Schatkist op ...