Problemen met SKOzapp

  • Problemen met SKOzapp

Indien u problemen heeft met of vragen over de SKOzapp, dan kunt u het beste reageren via: support.skozok.nl of https://www.skozok.nl/support. Meld op deze pagina uw probleem en het ICT team zal uw vragen zo snel mogelijk proberen te beantwoorden. Support is ook te vinden op onze website: www.bsdeschatkist.nl. U moet dan eerst inloggen via “Mijn Kind(eren)”. Vervolgens ziet u onderaan in de grijze balk een link naar Support. Via de app kunt u ook meldingen doen via Support. U moet dan klikken op het vraagteken bovenaan.

Terug naar het overzicht

Informatie stakingsdag

Informatie stakingsdag

Op 15 maart 2019 is de Schatkist gesloten.

Oudertevredenheidsonderzoek ...

Oudertevredenheidsonderzoek 2018-2019

Laat uw stem horen en doe mee aan het onderzoek.

Leerlingtevredenheidsonderzoek...

Leerlingtevredenheidsonderzoek 2018-2019

Voor de groepen 5 tot en met 8.